Boers Advies bv draagt de verantwoordelijkheid voor de correcte uitvoering van haar diensten. Die verantwoordelijkheid nemen wij zeer serieus. We doen ons werk zo goed en secuur mogelijk. We toetsen onze activiteiten aan strenge kwaliteitsprotocollen. U kunt een bijdrage leveren aan de verbetering van onze dienstverlening.
Bent u tevreden laat het ons weten. Maar waar gehakt wordt, vallen spaanders. Dat realiseren we ons. Hebben wij ons werk naar uw idee niet goed gedaan? Heeft u zich ergens aan geërgerd? Meld het ons! Als u klachten heeft, mogen er geen drempels bestaan om daar uiting aan te geven. U vindt op deze website een gebruiksvriendelijk klant responsformulier om in uw eigen omgeving en in alle rust in te vullen. Bent u ergens ontevreden over? Dan nodigen wij u actief uit dat via ons klant responsformulier kenbaar te maken!
Waarom?
Waarom we dat doen? We kunnen onze dienstverlening alleen maar verbeteren met uw hulp. Voor ons is iedere klacht een verbeteringsadvies. We nemen uw opmerkingen uitermate serieus, zodat we ons werk nóg beter kunnen doen. Dit is wat we doen met uw melding:
- U krijgt direct een ontvangstbericht
- Uw klacht wordt doorgestuurd naar de betreffende specialist of afdeling
- Uw klacht wordt geanalyseerd; de oorzaak wordt in kaart gebracht of we maken telefonisch met u een afspraak om ter plaatse de situatie in ogenschouw te nemen
- U wordt per brief over de oorzaak en een eventuele oplossing geïnformeerd
- Waar nodig en mogelijk, treffen wij maatregelen om vergelijkbare klachten te voorkomen en onze dienstverlening te verbeteren
- Zie voor de klachtenprocedure de algemene voorwaarden
Dank voor uw advies!